torsdag den 29. august 2013


Alletiders billeder fra Struer 


Da det her nu er en ægteskabsblog synes Zeus og jeg at vi ville dele nogle billeder fra vores forskellige bryllupsrejser til Struer.

Her opdager jeg Zeus i færd med at foretage kønslig omgang med Io (1618)
Hvilket ramaskrig det skabte i hele Struer, da du kom væltende der Hera.

Det næste billede fra albummet er det endnu en gang mig der er i fokus.

File:Caesar van Everdingen - Jupiter and Callisto - WGA07571.jpg
Dette billede er taget mens jeg skal til at hygge mig med Callisto (1655)
De næste billeder er de afsindigt flotte skulpturer vi fik lavet af den lokale skulptør fra Struer. Skulptøren har virkelig fanget mine gode former!

Mums! hvor jeg er laber!
Har i set det vaskebræt! Ret imponerende, var?
Det sidste billede i denne omgang er en skulptur af mig, hvor jeg prøver kræfter med nøgen posering. 


 Hera og jeg håber i har fået et billede af hvor hyggeligt vi havde det Struer!

De gladeste velsignelser 

Zeus & Hera - gudernes konge og dronning

Ingen kommentarer:

Send en kommentar