mandag den 26. august 2013


   Behold den i buksen, Zeus!  


Der er så dejligt i Struer. Hera viser sig fra sin bedste side raww :)
Min skinsyge søster og hustru Hera tvang mig til at gå med til denne helvedes blog på grund af min lidt for pågående adfærd med naturlige såvel som overnaturlige kvinder.

För helvete!

Som øverste gud må man da ærligt talt have visse friheder!

For at vende tilbage til mig selv, så går jeg under navn Zeus og jeg er den største samt mægtigste gud på Olympen.  Jeg er den yngstefødte i gruppe på seks, som ud over mig, består af Hestia, Demeter, Hera, Hades og Poseidon. Vores mor og far er 
Rheia og Kronos, som var to titaner, født af Uranos og Gaia (himmel og jord).  Fra barnsben var livet ikke let, men den historie kommer vi til senere. 

Som himmelgud  er mine særlige kendetegn tordenkilden, ørnen, egetræet, vilde oliven og mit mandige fuldskæg 

Udover mine privilegier som "Den Øverste" og himmel hersker, i særdeleshed over torden og lynild, er jeg også lidt af en stor elsker, måske en såkaldt Don Juan. Det har medført herlige stunder såvel som mindre heldige situationer, som du bare kan spørge Hera eller mine utallige erobringer om, der har fået et stykke med farmand her. Som vi selvfølgelig vender tilbage til senere henne i bloggen. 

Her på falderebet skal det lige nævnes at de tossede romere kalder mig Jupiter og jeg tiltrods for mine mange nattevandringer i kvinders soveværelser, opretholder jeg lov, orden og kosmos samt beskytter de fremmede. 

De gladeste velsignelser 

Zeus - gudernes konge 

PS. Billedet i toppen af blog indlægget stammer fra den første af min søster/hustrus og jegs i alt 60 bryllupsrejser til Struer. De blev kun dårligere med tiden. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar