torsdag den 29. august 2013

             

Det er jo ikke fordi jeg er Jaloux!

Skorpioner, Påfugle og guld. Ja, der sker sgu noget i Struer!
Hvilken en fornærmelse! Jeg er da hverken skinsyg eller jaloux, som min kære ægtemand og bror fortæller jer og bloggen er da kun set som et værktøj til at ytre vores følelser. Det er nemlig et problem, hjemme i palæet på Olympen.

Hvis ikke allerede har gennemskuet hvem jeg er, kan jeg fortælle jer at jeg Hera, øverste gudinde og hustru samt søster til Zeus. Udover det har jeg også pådraget mig ansvaret som gudinde for ægteskabet og våger overs kvinders liv. Sammen med Zeus har jeg guderne Ares og Hepfaistos plus gudinderne Hebe og Eileithyia. 


Hvis du nu skulle gå rundt med den spøjse fetish at ville møde mig, skal du især holde nøje øje med min gudommelige skønhed, mine dejlige vagtsomme øjne, min stav og skål eller påfuglen da den et symbol på min årvågenhed.
 Her til sidst kan det da lige tilføjes at jeg har dannet vores galakse mælkevejen med min modermælk, sprøjtet direkte fra mit fyldige og velformede frontparti. De mange dråber der blev spildt, kan i dag ses som liljer på jorden, særligt i Struer.

Hvis i skulle gå rundt og tro at jeg er jaloux på min ægtemands gadetøser, så er jeg det altså ikke. Også selvom jeg måske har en været en lillebitte smule oprevet og foretaget hævngerrige togter imod dem. 

Desuden kan jeg da lige fortælle jer at mit latinske navn er Juno, ligesom den der film med Michael Cera og Ellen Page.

Tuttelu!

Hera - gudernes dronning

Ingen kommentarer:

Send en kommentar